Vânzările de prezervative s-au dublat în luna martie, când în România a fost instituită starea de urgență, în încercarea de a preveni răspândirea infecțiilor cu noul coronavirus.
La solicitarea Mediafax, reprezentanți ai industriei că este posibil ca românii să își fi făcut stocuri din cauza izolării impuse.
„Vânzările unităţilor de prezervative Durex cresc în fiecare an, în intervalul 6-8%. Am observat, într-adevăr, că rezultatele vânzărilor din martie sunt mai mari, în comparaţie cu anul trecut, dar nu putem spune dacă este vorba de consum real sau de o măsură de stocare din cauza izolării impuse. Şi vânzările online s-au intensificat în situaţia actuală, deoarece observăm traficul online mai mare în general”, au transmis reprezentanţii Reckitt Benckiser, compania care produce prezervativele Durex.
„În România, vânzările de prezervative s-au dublat faţă de anul trecut, de la începutul stării de urgenţă”, au anunțat reprezentanții eMag.
Unii sociologi spun că, în perioada izolării, oamenii caută mai multă intimitate cu partenerul, astfel că există un motiv în plus pentru creşterea vânzărilor de prezervative.