Distribuitorii sunt pregătiți pentru vânzări record de Cyber Monday, pe fondul cheltuielilor majore făcute cu ocazia evenimentului Black Friday din acest an, informează Mediafax, citând prognoze consultate de BBC.
Consumatorii din SUA ar trebui să cheltuiască 9,4 miliarde de dolari online luni, potrivit Adobe Analytics.
Raportul precizează că Black Friday, eveniment global de cumpărături organizat săptămâna trecută, a înregistrat vânzări de 7,4 miliarde de dolari în SUA.
Raportul Adobe, care măsoară tranzacții pentru 80 dintre primii 100 de comercianți online din SUA,spune că printre cele mai vândute articole de Black Friday se numără jucăriile Frozen 2, jocul video FIFA 20 și L.O.L Surprise Dolls.
Cumpărături de 2,9 miliarde de dolari vor fi efectuate de pe smartphone. Anul trecut Cyber Monday a consemnat vânzări de 7,9 miliarde de dolari în SUA, a spus Adobe.
Katheryn Russ, profesor de economie la Universitatea din California, a declarat pentru BBC că intensitatea cheltuielilor de Black Friday nu a fost “deloc surprinzătoare”, având în vedere evoluția bună a pieței de muncă din SUA.
Jeffrey Halley, analist de piață senior la Oanda, a declarat că cifrele de vânzări ale Black Friday și Cyber Monday vor oferi informații importante despre puterea economiei americane.
Evenimentul de cumpărături Cyber Monday are loc în SUA în prima luni după Ziua Recunoștinței, din 2005, fiind gândit inițial pentru încurajarea compărturilor online.