Confidenţialitate

Vânzarea de motociclete a crescut cu 14% în perioada pandemiei

Înmatriculările de motociclete noi continuă tendința crescătoare înregistrată anul trecut (+43,2%), în primul trimestru din acest an înregistrându-se o creștere relativ consistentă în raport cu trim. I 2019 (în actuală conjunctură generată de pandemia de COVID-19, de 14,7%.

Numărul unităților vândute a fost de 366, față de 319 în primul trimestru din 2019.

În ceea ce privește situația celor mai achiziționate mărci în perioada analizată, topul este condus de către BMW (70 unități), urmată de Honda (57 unități) și Yamaha (55 unități).

Pe județe, se remarcă faptul că 2/3 din achizițiile din primul trimestru al anului se concentrează în 5 județe, regiunii București Ilfov revenindu-i circa 50% din totalul înregistrat la nivel național. Urmeazî Brașov, cu 6,6%, Cluj cu 5,7% și Timiș cu 3,8%.

Pe segmente, motocicletele “street” reprezintă o treime din totalul achizițiilor (34,2%), urmate de cele “trial / enduro” cu cca. 23% din total.