Totul a pornit după ce un bărbat a spart o sticlă cu vin, iar un angajat al magazinului i-a atras atenţia. Clientul a devenit agresiv cu alte persoane aflate la cumpărături, dar şi cu personalul magazinului. În urma conflictului o persoană a avut nevoie de îngrijiri medicale.
Incidentul s-a petrecut aseară, în jurul orei 21.00, într-un supermarket din sectorul 1 și a fost semnalat la numărul de urgență 112.
La faţa locului s-au deplasat mai mulţi poliţişti de la Secţia 4, care l-au imobilizat pe bărbatul agresiv.
Mai multe persoane au fost duse la audieri.
”Din primele date a rezultat că întreg conflictul ar fi pornit de la faptul că bărbatul a spart o sticlă cu vin, iar un agent de pază i-a atras atenţia. În momentul în care bărbatul a început să se manifeste agresiv faţă de paznic, mai mulţi clienţi ai magazinului au intervenit în sprijinul celui agresat. Ulterior au intervenit şi angajaţi ai societăţii ce asigura paza magazinului, fiind apelată şi Poliţia”, arată Poliţia Capitalei.
De asemenea, o poartă de control a magazinului a fost deteriorată, reprezentanţii societăţii comerciale făcând plângere.
Poliţiştii fac cercetări în acest caz pentru lovire sau alte violente, distrugere şi tulburarea ordinii şi liniştii publice.
Bărbatul agresiv a fost reţinut.