Aproape trei sferturi dintre elevi consideră că din punct de vedere calitativ cursurile online din perioada pandemiei NU au fost la fel de eficiente ca cele faţă în faţă.
Oboseala şi calitatea transmisiunii sunt principalele probleme cu care s-au confruntat copiii – reiese dintr-un studiu realizat de Consiliul Național al Elevilor.
43% dintre elevi au reclamat modul de predare, iar 23% s-au plâns de imposibilitatea de a se exprima – în timpul cursurilor ONLINE.
Președintele Consiliul Național al Elevilor, Silviu Morcan:
”Nimeni nu i-a întrebat pe elevi cum se simt, ce pierderi au avut, care au fost diferențele în acești doi ani, cum au resimțit ei schimbările rapide din jur. Studiul ne arată foarte clar că școala online nu a fost ce trebuia. Vedem că peste trei sferturi dintre elevii respondenți spun că nu au reușit să parcurgă materia așa cum ar fi făcut-o în mod normal dacă erau la clasă, spun că învățământul online este cu mult mai puțin calitativ față de învățământul fizic, și așa mai departe. Cifrele ne arată faptul că este momentul să ne reîntoarcem la școală în condiții de siguranță.”
La consulatare au participat 11 mii de elevi de gimnaziu și liceu.