Confidenţialitate

Facturile întârziate de la Hidroelectrica pot fi plătite în 6 rate egale | Calculul pentru consumul din ultimele luni ar trebui să ajungă la toți clienții în două luni

În cel mult două luni, toți clienții Hidroelectrica ar trebui să primească facturile întârziate la curent. Cel puțin așa susține conducerea companiei. Sunt și întârzieri de 9-10 luni.

Pe site-ul companiei, clienții sunt anunțați că, după ce vor primi facturile pentru ultimele luni, vor avea până la 45 de zile să le achite. De asemenea, pot opta și pentru plata în rate.

Potrivit Hidroelectrica, sunt permise 6 tranșe.

Întârzierile de aproximativ 10 luni au fost provocate de introducerea unui nou sistem informatic.

Acum, numeroși clienți nu așteaptă încă din vară să primească facturile.

Conducerea companiei a transmis, recent, că toți clienții Hidroelectrica ar urma să primească facturile restante în următoarele două luni.

Pe site-ul companiei, sunt prezentate „scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor”.

Clienții sunt anunțați că termenul de plată a facurilor Hidroelectrica este unul „relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități”.

Cei care vor întâmpina dificultăți la achitarea facturilor au posibilitatea să achite sumele pentru consumul din ultimele luni în 6 rate egale.

Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.

Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare pe site-ul Hidroelectrica. Acesta trebuie trimis  la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depus în format fizic la sediile companiei.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Citește și: Paris: Mai mulți activiști au aruncat cu vopsea pe sigla Total Energies, după ce compania a anunțat cel mai bun profit din istorie | VIDEO