Punctul de contact unic electronic, disponibil la https://edirect.e-guvernare.ro/SitePages/landingpage.aspx, a fost relansat într-o versiune îmbunătățită și performantă. Acolo se pot găsi şi descărca informaţii cu privire la procedurile de obţinere a unui anumit serviciu public, documentele necesare, timpul de soluţionare, formularele şi actele normative care reglementează procedura.
Platforma permite căutarea serviciilor pe domenii de activitate sau dintr-o anumită zonă geografică.
Cetățenii interacționează cu reprezentanții instituțiilor în timp real, prin crearea unui cont personal, au confirmarea primirii mailurilor și a respectării termenelor legale de primire a unui răspuns.
Ministerele și agențiile subordonate acestora au ca termen finalul anului pentru publicarea tuturor informațiilor în portal.
Unele dintre ministere au inceput deja să transmită documentele respectiv solicitările utilizatorilor prin intermediul platformei, astfel încât aceștia să nu mai meargă fizic la ghişeu pentru depunerea lor, a anunțat Guvernul.