Confidenţialitate

Țeapă în turismul românesc. Mai mulți clienți ai agenției Genius Travel reclamă că nu-și mai pot recupera banii plătiți pentru vacanțe

O nouă țeapă în turismul românesc:  agenţia de turism Genius Travel şi-a anunţat clienții că intră în insolvenţă şi, prin urmare, nu le va onora vacanţele cumpărate.

Într-un email trimis vineri turiștilor care achiziționaseră pachete, reprezentanții agenției au informat că firma urmează să intre în insolvență.

Însă, o zi mai târziu,  clienții au primit un alt mesaj, în care li se spunea că problemele au fost rezolvate. Astăzi, însă, au primit o a treia înștiințare, în care Genius Travel anunțat din nou insolvența.

Relativ la pachetele turistice achiziționate de dumneavoastră, vă învederăm că, începând de astăzi 12.08.2016, societatea Genius Travel se află în stare de insolvență de fapt, urmând că, până la data de 16.08.2016, să depunem la Tribunalul București o cerere de deschidere a procedurii insolvenței. Sumele plătite de dumnevoastră vor fi înscrise în listele cu creditori ale societății și veți fi citat ulterior de către administratorul judiciar, pentru a vă înscrie la masă credală. Totodată, va rugăm să nu mai efectuați călătoria aferentă pachetului turistic pentru că aceasta nu a mai putut fi plătită din motivele descrise mai sus. Ne cerem scuze pentru situația creată! Genius Travel!“, este conținutul mesajului primit de către un client care a achiziționat pentru familia sa servicii de vacanță în Bulgaria.

Una dintre clientele agenției, Elena Țocu, a povestit, pentru Europa FM, situația în care se află.

Am cumpărat de la Genius Travel pe 18 iulie o vacanță în Albena, all-inclusive, plătită integral la sugestia lor, prețul – 850 de euro. (…) Vineri după-amiază am primit un email cum că ar intra în insolvență și să nu mai plecăm.  După care am primit un nou email în care ni se explica că starea de insolvență a fost doar o problemă internă a lor, că totul s-a rezolvat între timp și putem să plecăm liniștiți în vacanță”.

Când am ajuns astăzi (marți) la recepția hotelului ni s-a spus că, din păcate, dimineață, cineva de la Genius Travel a sunat, a spus că și-au declarat insolvența și au anulat toate rezervările făcute”, a explicat femeia.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

genius travel

Turista aflată în această situație a plătit din nou cazarea – respectiv 850 de euro.

Elena Țocu ne-a declarat că va apela la un avocat pentru a-și recupera banii. De altfel, în cazul unei insolvențe, clienții își pot recupera banii de la firma de asigurări.

Firma Genius Travel funcționează din 2008. La Tribunalul Bucureşti, nu figura nicio cerere pentru intrare în insolvenţă până ieri.