Pasagerii afectați de zborurile anulate de TAROM în data de 8 iulie 2024, după ce 29 de piloți s-au declarat „inapți de zbor”, vor putea solicita despăgubiri la o adresă de e-mail prioritară de contact. TAROM anunță că a creat special adresa pentru cei care au pierdut zboruri din cauza protestului spontan al personalului navigant.
Compania precizează că a oferit alternative pentru călători și spune că echipa de asistență este în contact direct cu aceștia pentru a oferi informații detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opțiuni disponibile.
Astfel, pasagerii afectați de aceste anulări pot transmite solicitarea de compensare la adresa de email dedicată: despagubire8iulie@tarom.ro. , unde trebuie să transmită următoarele informații:
- Nume și prenume pasager;
- Număr de zbor;
- Copia biletelor de călătorie și codul rezervării;
- Dacă este cazul, dovada plății pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare și de la unitatea de cazare la aeroport;
- Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)”, transmite TAROM.
Compania precizează că voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.
Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensației în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format:
- Nume și prenume beneficiar cont;
- Denumirea băncii;
- Sucursala;
- Adresa băncii;
- Iban;
- Cod SWIFT/BIC;
- Monedă cont.
Compania transmite că, pentru informații suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: contact@tarom.ro, rezervari@tarom.ro .
Sursa foto: Shutterstock