Confidenţialitate

Târgul internațional “Family Expo & Festival”, la Romexpo, între 28 – 30 iunie

De anul acesta, părinții din România vor putea beneficia de experiența cumpărăturilor într-un context modern, accesibil, la nivel de târg internațional.

Parenting ADS, singurul HUB de digital media nișat pe zona de parenting în România, cu expertiză de mai bine de 3 ani pe zona organizării evenimentelor pentru părinți, lansează anul acesta Family Expo & Festival.

Family Expo & Festival vine cu un nou concept, dorind să îmbine zona de standuri expoziționale cu vânzare, cu cea a standurilor expoziționale de brand (fără vânzare) și completând aceste două zone cu foarte multe activări care vizează atât zona de business-to-business, cât mai ales vizitatorii.

“Ideea acestui proiect stă la incubator de mai bine de 2 ani. Am fost și am vizitat câteva târguri internaționale și am admirat amploarea și desfășurararea de forțe de la astfel de târguri de profil din Germania și Marea Britanie. Am văzut acolo adevarate comunități de business de nișă, am văzut speakeri de top, am văzut facilități pe care orice târg de profil ar trebui să le aibă. Am revenit cu dorința de a le oferi părinților și clienților din România o astfel de experiență. Acum, după 6 ani de la lansarea Parenting ADS, timp în care am învățat extraordinar de multe despre ce își doresc părinții, despre cum să ajungem cu mesaje la ei și la ce fel de mesaje răspund aceștia, credem că un astfel de proiect poate prinde rădăcini frumoase și că îl putem implementa cu succes, la standardele cu care ne-am obișnuit clienții”, declară Adelina Dondorici, founder Parenting ADS.

Vești bune pentru părinții care aleg să-și facă cumpărăturile în cadrul Family Expo & Festival, căci vor avea acces la o gamă variată de produse oferite de expozanți din principalele categorii de interes: baby & family care, fashion, going out, pregnancy, cooking & food, education, toys & technology, health & medical și home & deco.

În plus, organizatorii au pregătit o serie de activări și activități, care fac din acest târg unul dintre cele mai complexe târguri la nivel de țară, depășind nișa părinților. Pe toata durata expoziției, părinții vor avea acces la Stage Academy și Fun Academy, o scenă pe care se vor desfășura, sub moderarea celor mai relevanți bloggeri de parenting, conferințe de parenting și spectacole pentru copii.

Cele peste 30 de conferințe din cadrul Stage Academy îi vor avea ca invitați pe cei mai renumiți medici și specialiști în parenting și vor aborda tematici ca: prim ajutor, nașterea naturală, hypnobirth, alăptarea, nutriția copilului, diversificarea clasică și BLW, educația cu blândețe, educația modernă, îngrijirea nou-născutului, somnul bebelușului, crizele de furie, ora magică, sănătatea copilului, rolul tatălui și multe altele. În cadrul Fun Academy, beneficiarii vor fi de data aceasta copiii, organizatorii pregătind pentru aceștia o serie de activări și spectacole, precum: teatru, magie, learn with music, muzică, educație financiară și multe altele.

Depășind aria conferințelor, organizatorii au mai pregătit și o zonă dedicată sănătății prin facilitatea “Ask a specialist”. Vor fi, practic, peste 10 cabinete medicale ce vor oferi consultații și evaluări gratuite. Vorbim despre specializări ca: pediatrie, oftalmologie, igienă orală, prematuritate, psihologie, alăptare, baby wearing, second opinion și multe altele. Părintii vor avea, astfel, ocazia de a face cumpărături și de a merge la doctor sub același acoperiș, în aceeași zi.

“Dincolo de experiențele oferite vizitatorilor, la nivel internațional, târgurile de profil sunt o oportunitate de a conecta antreprenorii și marketerii din industrie, de a dezvolta relații comerciale. Acest lucru nu se întâmplă în acest moment în România. Family Expo & Festival va oferi această oportunitate expozanților. Am gândit o zonă “business lounge”, cu acces exclusiv pentru expozanți și pentru cei care dețin business-uri de profil, în cadrul căreia aceștia să își poată seta întâlniri de business, să se cunoască, să dezvolte relații. De asemenea, pe toată durata târgului, vor exista permanent conferințe de business cu conținut adaptat pentru nișa de parenting. Expozanții și alți vizitatori care au business-uri de categorie vor putea învăța cum să se promoveze în mediul digital, cât de important este personal brandingul, vor învăța despre marketingul la raft, despre cum să abordeze problematica distribuției și multe altele”, declară Mădălina Putineanu, Managing Partner @Parenting ADS.

Târgul vizează și zona de CSR, oferind spațiu gratuit unora dintre cele mai importante fundații și asociații care vizează familia și copiii. Aceștia își vor prezenta programele pe care le desfășoară și vor putea strânge fonduri pe toată perioada expoziției.

În plus, Family Expo & Festival va dezvolta trei zone de donații de carte, hăinuțe și jucării ce vor fi donate către case de copii și un punct de donare de sânge.

Pe zona de facilități, organizatorii vor pregăti pentru vizitatori: spațiu de alăptare, zonă de hrănire, zonă de schimbat scutece, două cafenele, dintre care una cu acces pentru mamele de pe grupurile de facebook și două photo cornere.