Conducerea Spitalului Județean de Urgență din Târgu-Jiu dorește ca întreg personalul medical să intre într-un program de comunicare. Managerul spitalului susține că a primit foarte multe sesizări din partea pacienților în care se reclama comportamentul neadecvat al cadrelor medicale.
Drept urmare, caută soluții pentru ca medicii și asistentele medicale să urmeze cursuri de comunicare publică.
Numeroase sesizări au fost primite de conducerea Spitalului Județean de Urgență din Târgu-Jiu cu privire la faptul că angajații unității sanitare nu știu să comunice cu pacienții și aparținătorii acestora.
În multe situații, pacienții au înregistrat discuțiile și le-au trimis șefilor de spital.
Sesizările au început să apară după ce spitalul a afișat un număr pe o rețea de socializare la care pacienții erau rugați să-și spună impresia după ce au fost spitalizați.
Managerul spitalului, Dumitru Vienescu, a ajuns la concluzia că medicii, asistentele medicale și personalul instituției trebuie să urmeze cursuri de comunicare cu pacienții.
În prima etapă, va fi instruit personalul medical de la secțiile de primiri urgențe și camerele de gardă, acolo există primul contact între angajații spitalului și pacineți sau aparținători.
Ulterior, instructajul se va face la nivelul fiecărei secții.
Conducerea spitalului susține că, deocamdată, nu a identificat sursa de finanțare pentru acest cursuri, însă din toamnă dorește ca măsura să fie deja implementată.
Spitalul Județean de Urgență din Târgu-Jiu are 1.612 angajați, dintre care 1.017, medici, asistenți și infirmieri.