Confidenţialitate

Sute de zboruri au avut întârzieri pe Aeroportul Henri Coandă în ultima săptămână. Cum au motivat companiile aeriene timpii mari de așteptare

Peste 200 de zboruri au avut întârzieri de peste o oră pe Aeroportul din Otopeni în săptămâna 20-26 octombrie. Cele mai multe curse cu întârzieri la decolare au fost operate de WizzAir, 150, numai în respectiva săptămână.

Din cele 2040 de zboruri operate pe Aeroportul Otopeni în săptămâna 20-26 octombrie, 226 au avut întârzieri de peste 60 de minute.

70% au avut drept cauză a întâzierii rotaţia aeronavelor sau lipsa de echipaje.

Cele mai multe zboruri cu întârzieri de peste o oră s-au înregistrat la companiile Wizzair, 150 de zboruri, Ryanair, 32 şi TAROM, 14.

În săptămâna amintită, au fost 6 curse anulate: 4 de la Wizzair, care a invocate motive tehnice şi greva de pe aeroporturile de destinaţie din Italia, o cursă Air France din motive tehnice şi una Austrian Airlines, care a invocat o lipsă de echipaj.

Datele prezentate de Compania de Aeroporturi București sunt unele generale, în care sunt precizate întârzieri de „peste o oră”.

Cu toate acestea, au fost unele zboruri au întârzieri de câteva ore. Spre exemplu, o cursă WizzAir cu destinația Roma din data de 19 octombrie a avut o întârziere la decolare de 7 ore.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Foto: Shutterstock

Citește și: Benzile pentru bagaje de la terminalul ,,Sosiri” al Aeroportului Henri Coandă vor fi modernizate. Până atunci, timpii de așteptare ar putea crește