Superbrands România marchează încheierea ediției a 10-a a Programului, în luna martie, prin tradiționalul eveniment de gală, în onoarea acelor branduri votate Superbrands în 2021 care au ales să își spună povestea, în Volumul 10 al cărții Superbrands. Vor fi acordate 25 de trofee unora din cele câteva sute de branduri desemnate Superbrands, prin jurizarea şi cercetarea de piaţă, derulate pe parcursul anului trecut şi va fi lansată oficial și noua ediție de carte Superbrands pentru România.
Programul derulat în 2021, sub moto-ul Superbrands, The Braves, onorează brandurile curajoase care au evoluat și s-au afirmat într-o perioadă marcată de incertitudini și de schimbări majore, influențând semnificativ și preferințele consumatorilor.
Gala festivă va aduce pe podium încă 5 branduri invitate în secțiunea Guest Brands a cărtii și va onora, de asemenea, oameni și instituții care au propus de-a lungul timpului valori și principii, contribuind cu dăruire și curaj la devenirea României.
Despre Superbrands: Agenția de comunicare strategică și relații publice BDR Associates Communication Group a adus programele Superbrands în România în anul 2005, deschizând în pionierat drumul pentru valorizarea brandurilor și a brandingului în piața locală. Mai multe informații despre programul Superbrands România: http://www.superbrands.com/ro.