Super Bowl, finala fotbalului american, organizată anual de Liga Naţională de Fotbal American (NFL), aduce cu sine milioane de telespectatori, sute de milioane de dolari încasaţi din reclame, dar şi alte astfel de cifre ameţitoare.
Publicaţia britanică The Telegraph a realizat o statistică a numerelor în jurul cărora s-a învârtit finala Super Bowl 2016:
160 de milioane de telespectatori
au urmărit finala din 7 februarie, transmisă în 180 de ţări şi dublată în 25 de limbi străine.
Foto: Vincenzo mancuso/Shutterstock.com
3000 de dolari
a fost preţul mediu al unui bilet de la finala de anul acesta.
Foto: Asif Islam/Shutterstock.com
5.000.000 de dolari
a costat un spot publicitar de 30 de secunde în timpul finalei. Compania care a transmit evenimentul, CBS, a difuzat 50 de reclame, câştigând, astfel, 250 de milioane de dolari.
620 de milioane de dolari
este profitul estimat de către NFL, obţinut după Super Bowl din reclame, sponsorizări şi bilete.
Foto: Vincenzo mancuso/Shutterstock.com
72 de mingi de fotbal american
au fost folosite în timpul finalei.
Foto: Shutterstock