Confidenţialitate

Sub 10% dintre pasagerii afectați de zboruri anulate, întârziate sau cărora le-a fost refuzată îmbarcarea solicită despăgubiri companiilor aeriene

Pe fondul traficului aerian în creștere atât din București, cât și din alte aeroporturi mari din țară, dar și a creșterii frecvenței zborurilor low cost, cererea pentru serviciile FlightClaim.ro de obținere a compensațiilor pentru pasagerii companiilor aeriene a crescut cu peste 450% în 2018 comparativ cu 2017.

Proporțional a crescut și numărul proceselor intentate companiilor aeriene care întârzie să plătească sumele cuvenite pasagerilor îndreptățiți la acestea.

Echipa juridică a FlightClaim.ro a deschis în ultimele două luni peste 25 de procese în Instanță împotriva companiilor aeriene prezente în România pentru compensații neplătite pasagerilor români, fără niciun cost pentru pasagerii afectați. În total, în prezent sunt deschise un număr de 67 de dosare, împotriva a 14 operatori de transport aerian. Soluția apelării la Instanțele Judecătorești se abordează doar atunci când compania aeriană refuză sau întârzie să plătească sumele cuvenite pasagerilor, iar pasagerii sunt 100% îndreptățiți să primească compensații pentru întârzieri sau anulări de zboruri. FlightClaim.ro împreună cu echipa de avocați cu care lucrează formulează cererea de chemare în judecată și urmează toți pașii pentru conturarea procesului judiciar care poate dura până la 4 luni în prima instanță, până la obținerea unei hotărâri executorii.

Toate dosarele finalizate până în acest moment au avut rezultate pozitive și pasagerii și-au primit compensațiile de până la 600 de euro de persoană, compania aeriană fiind cea care suportă și cheltuielile de judecată avansate de către FlightClaim.ro

“Experiența în domeniu ne ajută să anticipăm și să invalidam în instanță apărările companiilor aeriene, astfel că suntem încrezători că vom păstra și în continuare procentul de 100% al cazurilor câștigate în instanță.” a declarat avocatul FlightClaim EU.