Confidenţialitate

SUA: Magazin de înghețată închis la scurt timp după redeschidere. Angajații, bruscați de clienți

În statul american Massachusetts, proprietarul unui magazin de înghețată a fost nevoit să-și închidă din nou afacerea sâmbătă, după ce clienții furioși nu au putut respecta regulile de distanțare socială. În plus, angajaților li s-a vorbit urât de clienții nerăbdători să cumpere înghețată, potrivit CNN.

De altfel, o angajată a magazinului de înghețată și-a dat demisia, din cauza comportamentului clienților. “Unul dintre cei mai buni angajați ai mei și-a dat demisia, la terminarea turei. A auzit cuvinte groaznice, pe care nu le auzi nici într-un vestiar al bărbaților. Are doar 17 ani, ar trebui să le fie rușine (clienților n.r)”, spune Mark Lawrence, patronul gelateriei.

Pentru a respecta regulile impuse de autorități odată cu redeschiderea afacerilor, Lawrence și-a rugat clienții să plaseze comanda de înghețată cu cel puțin o oră înainte.

Cu toate acestea, mulți client au ignorant regula și au venit la magazinul de înghețată pentru a cumpără direct. Când locul s-a aglomerat, oamenii și-au vărsat furia asupra angajaților.

“Am deschis gelateria și ne aflam în cu totul alta lume: cu toții purtam mănuși și măști de protecție și ne mișcam continuu, iar oamenii doar întreabă “unde e înghețata mea?” Nu sunt un loc unde vindec traume, aici e o gelaterie! Oamenii au uitat ce e omenia în cele 6-7 săptămâni cât au stat în case.”, a declarat Mark Lawrence postului de televiziune WFXT.

După ce a închis magazinul de înghețată, Mark Lawrence și-a exprimat furia într-o postare pe Facebook, ce a devenit virala. După postare, publicul l-a susținut pe aesta să redeschidă, așa că a doua zi gelateria a fost redeschisa, iar clienții au început să respecte regulile.

Sursa foto: captura postul de televizune WFXT