Aproape 90% dintre românii care locuiesc la orașe intenţionează să ofere cadouri de 1 şi 8 Martie, arată un studiu realizat de Mednet Marketing Research Center.
Principalele destinaţii de shopping sunt vânzătorii ambulanţi sau de la târgurile de mărțișor, centrele comerciale şi florăriile sau vânzătorii de flori de pe stradă. Peste 20% dintre cumpărători iau în considerare şi magazinele online.
În ceea ce priveşte suma alocată, locuitorii de la oraş alocă în medie 180 de lei, bani cu care se cumpără mai ales mărțișoare și flori, dar nu lipsesc și atlte tipuri de cadouri precum bijuterii, cosmetice, parfumuri și dulciuri.
Cei mai mulţi bărbaţi vor oferi cadouri sau mărţişoare iubitelor ori soțiilor în timp ce majoritatea femeilor intenţionează să le dăruiască un cadou mamelor, dar și prietenelor ori soacrelor.
Mai mult, aproape jumătate dintre locuitorii din mediul urban vor sărbători ziua de 8 martie prin ieşiri în oraş.
În ceea ce priveşte beneficiile extra-salariale, peste jumătate dintre companiile sau instituţiile din România vor oferi astfel de bonusuri în perioada 1-8 martie, arată același studiu.
Studiul a fost realizat online, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional – urban, în perioada 17 – 20 februarie 2017. Au fost intervievate 700 de persoane cu vârsta minimă de 18 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,70%.