Potrivit unui studiu realizat de portalul de turism Vola.ro, femeile au ultimul cuvant de spus cand vine vorba de alegerea vacanței. În peste 80% din cazuri, ele aleg destinația, perioada în care se pleacă în vacanță și chiar hotelul.
‘
‘
Femeile sunt mult mai curioase: pun mai multe întrebari agenților de turism și, în același timp, sunt mult mai informate în legătură cu destinația și obiectivele turistice. În schimb, bărbații decid în funcție de criterii mai tehnice: cum ar fi prețul sau numărul de stele al hotelului. Însă, tot femeile decid până la urmă în ce hotel urmează să se cazeze. De cele mai multe ori se întâmplă ca bărbații care vor să cumpere o vacanță, să amâne achiziția până se pot consulta cu soțiile sau iubitele.
‘
‘
Studiul mai arată că aproape 60 la sută dintre cei care cumpără vacanțe online locuiesc în Capitală. Însă, în ultimii ani a crescut ponderea provinciei, odată cu introducerea mai multor zboruri de pe aeroporturile din țară, mai ales low-cost-uri.
‘
‘
Valoarea medie a unei cumpărături pentru un pachet turistic (vacanță/city break) este de 524 de euro, respectiv 262 de euro de persoană. Cel mai important segment de turiști îl reprezintă persoanele între 25 și 34 de ani. În funcție de numărul de stele al hotelurilor la care se cazează, majoritatea turiștilor alege unitățile de trei stele, mai arată studiul.
‘
‘
‘
‘
‘
‘
‘
‘