1 din 2 români, cu vârsta cuprinsă 18 și 65 de ani, vor să cumpere cel puțin un produs de Black Friday.
Printre cele mai căutate rămân televizoarele, frigiderele și dispozitivele inteligente, arată un studiu realizat de Millward Brown România.
Nouă din zece dintre persoanele care au răpsuns chestionarului – au spus că au auzit de evenimentul dedicat marilor reduceri din acest sfârșit de săptămână.
Datele arată un interes în creştere pentru achiziţia de televizoare, frigidere şi articole din gama home&deco.
Pe lista de dorinţe se află și telefoane mobile, articole vestimentare, încălţăminte şi laptopuri.
Românii vor căuta cele mai bune oferte atât în magazinele online, cât şi în magazinele tradiţionale.
Clasamentul magazinelor celor mai căutate este condus de eMAG, urmat de Altex şi Flanco.
Sondajul a fost realizat la nivel naţional, pe un eşantion de 2.000 de persoane respondenţi din mediul rural şi urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 65 de ani.