Pentru prea mulți copii, accesul la o educație de calitate este o provocare zilnică, din cauza sărăciei sau a lipsei de sprijin din partea comunității.
Doar 4 din 5 termină clasa a VIII-a și doar 7 din 10 – liceul sau școala profesională. Cei mai expuși riscului de abandon școlar provin din familiile sărace de la sate. Dincolo de cifre, se ascunde realitatea tristă în care mulți copii chiar nu au ce mânca, iar educaţia nu mai este o prioritate când nevoile primare nu sunt acoperite.
Lidl susține programul „Pâine și mâine”, care le oferă zilnic o masă caldă copiilor din medii vulnerabile, alături de un program afterschool, pentru ca aceștia să nu renunțe la studii.
Iar pentru creșterea calității educației, lanțul de magazine susține “Teach for Romania” în pregătirea unor oameni valoroși pentru a deveni profesorii copiilor din medii defavorizate.
Sub umbrela „Fapte pentru un viitor mai bun”, retailerul a lansat al treilea raport de sustenabilitate, în care analizează și evaluează impactul activității sale asupra economiei, societății și mediului.