Confidenţialitate

”Steve Jobs a vrut Iphone pentru el, cum Elon Musk a făcut Tesla o mașină mare pentru că avea o familie mare”

Prezent la București, Steve Wozniak, co-fondatorul Apple, a mărturisit că  “cel mai bun marketing pe care îl poți face este să construiești un produs care îți satisfice ție o nevoie concretă – așa cum eu am vrut un calculator ca Apple 2, cum Steve Jobs a vrut Iphone pentru el, cum Elon Musk a făcut Tesla o mașină mare pentru că avea o familie mare”. A fost declarația cea mai puernică de la Conferința Globală IAA – Creativity can Change the World.

IAA România împreună cu IAA Global și în parteneriat cu Primăria Municipiului București prin ARCUB au organizat marți și miercuri Conferința Globală IAA – Creativity can Change the World, eveniment la care peste 850 de delegați din peste 20 de țări și 34 de vorbitori de renume s-au reunit la Opera Națională din București.

Creativitatea este văzută și ca forță a schimbării în bine în centrul viziunii globale.

“Încrederea în liderii politici de oriunde în lume este la minimul istoric în timp ce mediul de afaceri se bucură de o încredere în creștere în ultimii ani.
Astfel, companiile au oportunitatea de a prelua problemele critice din societate și de a contribui prin brandurile pe care le dețin la rezolvarea acestora. Comunitatea noastră de marketing și comunicare globală are acum puterea ca, prin creativitate, să schimbe în bine lumea din jur. E o oportunitate unică în istorie”, a declarat Felix Tataru – Chairman & World President IAA Global.