Spotify, serviciu online de streaming audio pentru muzică, ajunge și în România, la 9 ani distanță după ce a fost lansat în Suedia.
Spotify intră pe piața din România începând cu 28 noiembrie, potrivit informațiilor avansate pe piață, însă neconfrmate oficial până acum de niciun reprezentant Spotify . Ținând cont că spațiul publicitar pentru Spotify a fost deja rezervat, șansele ca lansarea să mai fie amânată sunt minime.
Concurent direct pentru Apple Music, Amazon Music, Google Play Music, Tidal, Deezer și Zonga, Spotify a fost așteptat de mai mulți ani pe piața din România, în urmă cu câteva luni fiind vehiculat mijlocul lui octombrie pentru lansare. Primele indicii privind intrarea oficială a Spotify în România au apărut după ce platforma a făcut publică o licență de utilizare a serviciilor sale în limba română.
Informațiile care au circulat mai mult ca zvonuri sunt confirmate acum de Cristian Manafu, unul dintre bloggerii activi din Romania, cunoscut organizator de evenimente business-to-business, care a avansat data de 28 noiembrie și anunță că există și o agenție de publicitate care deja a vândut spațiul în platforma Spotify.
Spotify este disponibil pe smartphone-uri, desktop, tablete, dar și alte dispozitive sau sisteme audio este deja prezent în 60 de țări și are în medie peste 140 de milioane de utilizatori lunar.