Confidenţialitate

Soluția propusă de Telekom pentru ca Eurosport și canalele Discovery să revină în pachetul operatorului de cablu

ACTUALIZARE: Vineri seara a venit şi o declarație din partea reprezentanților Discovery România, ca răspuns la scrisoarea deschisă trimisă de Telekom: “Le cerem scuze telespectatorilor pentru că trebuie să fie martorii acestei discuții – nu aceasta a fost intenția noastră.

Credem în libertatea de a alege, câtă vreme există fair-play. Dacă Telekom România ar include TOATE canalele TV din portofoliu în pachete din care telespectatorii să aleagă, atunci propunerea înaintată ar avea sens. Însă propunerea actuală ne discriminează, izolând canalele noastre, dar menținând aceeași structură de pachete și costuri pentru celelalte canale TV. Nu credem că este o abordare corectă față de noi sau față de fanii noștri, așa că nu o putem accepta.

Rămânem deschiși la negocieri fair-play cu Telekom, purtate cu bună-credință”.

După ce posturile din portofoliul Discovery Networks au ieșit din pachetul oferit de Telekom Romania clienților săi, pe fondul unor neînțelegeri contractuale, operatorul de telcomunicații face o ofertă publică, prin intermediul unei scrisori deschise, în vederea soluționării situației care a escaladat în ultimele săptămâni.

În rețelele sociale, în ultimele săptămâni, ambele companii s-au acuzat reciproc de blocarea negocierilor.

În scrisoarea deschisă, trimisă inclusiv redacției Europa FM, Telekom Romania propune Discovery Networks să reintroducă toate canalele TV ale rețelei într-un pachet dedicat, pentru care abonații să plătească separat.

”Telekom Romania a crezut dintotdeauna în principiul “clientul în centrul preocupărilor”, care reflectă obiectivul suprem de a livra ceea ce îşi doresc românii. Vă trimit această scrisoare deschisă şi, în spiritul deplinei transparenţe şi deschideri, o transmit către toată media şi prin toate canalele noastre de comunicare, pentru a mă asigura că demersul nostru este auzit puternic şi clar.

Având în vedere poziţia relevantă ocupată de Telekom pe piaţa de comunicaţii din România, şi luând în considerare minoritatea pasionată reprezentată de clienţii care urmăresc aceste canale TV şi care şi-au exprimat dorinţa de a continua să le urmărească, compania Telekom Romania este deschisă concilierii depline cu Discovery Networks.

Telekom Romania invită Discovery la discuţii privind crearea unei extra-opţiuni sau a unui pachet suplimentar Discovery-Eurosport, pentru care fiecare client poate opta. De asemenea, Telekom Romania anunţă public faptul că tarifele pe care Discovery le va aplica pentru această extra-opţiune sau pentru pachetul suplimentar nu vor genera niciun profit sau comision tehnic pentru companie – ceea ce înseamnă că Telekom nu va adăuga nicio marjă la aceste tarife. Astfel, fiecare leu rezultat din acest tarif va merge direct către Discovery.

Acesta este un apel public pentru a ajunge la o înţelegere în beneficiul deplin al clienţilor noştri şi al tuturor românilor expuşi accidental la campania publică injustă a Discovery, prin care compania a învinuit în mod eronat Telekom Romania, fără a-şi asuma partea sa de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor.

Şi pentru a demonstra preocuparea profundă pentru preferinţele şi satisfacţia clienţilor, compania Telekom Romania este pe deplin încrezătoare că Discovery va răspunde pozitiv acestei invitaţii, pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor clienţilor şi a profita de şansa oferită pentru a reintroduce canalele TV în grila celei de-a doua companii din topul furnizorilor de servicii TV din România, ale cărei preţuri sunt acum printre cele mai mici de pe piaţă”, se arată în scrisoarea semnată de Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidenţial, Telekom Romania.

Scrisoarea deschisă a fost trimisă în limbile română și engleză în atenția Victoria Davies, SVP Country Manager Discovery Networks CEE, Mediterranean and Central Asia.