Confidenţialitate

Simona Halep va avea de luna viitoare un nou sponsor tehnic

Simona Halep a intrat în vizorul presei internaționale, din cauza echipamentului pe care îl poartă la primul Grand Slam al anului.

Deși a devenit lideră mondială în urmă cu 4 luni, românca nu mai are acum un sponsor oficial, după ce în toamnă și-a încheiat contractul cu Adidas.

Ea a purtat pe durata întregii competiții același model de maiou, roșu și fără însemnul niciunui brand, iar pe încălțări se poate observa doar cu mare atenție, undeva pe lateralul călcâiului, o emblemă a germanilor.

Jurnaliștii australienii au scris și că la meciul cu Angelique Kerber, din semifinale, Simona a purtat o sapcă neagră cu logo-ul de la Australian Open, care poate fi cumpărată de la magazinul de suveniuri din curtea unde se află terenurile.

“Se pare că să fii cea mai bună jucătoare din lume nu-ți garantează un contract important de sponsorizare” – scrie site-ul “News.au”, subliniind însă că Simona Halep așteaptă în mod sigur finalul competiției, pentru a negocia dintr-o altă postură cu firmele de echipament din tenis.

Cotidianul spaniol “El Pais” anunță că lidera mondială se află în discuții avansate cu 4 companii: Nike, Asics, Lacoste și K-Swiss, dintre acestea doar Nike făcându-i o ofertă concretă de un milion 300.000 de euro pe sezon.

Prin comparație, Roger Federer primește 10 milioane pe an din partea americanilor, care le mai îmbracă pe Maria Sarapova, Madison Keys sau Victoria Azarenka, dar și pe marele rival al lui Federer – Rafa Nadal.