O familie din Sibiu s-a trezit cu o factură la curent în valoare de peste 130.000 de lei, iar după mai multe petiții trimise către compania de electricitate, singurul lucru care s-a rezolvat a fost schimbarea contorului.
Familia Giurgiu a primit factura la finalul lunii iulie, prin intermediul căreia compania electrică anunța că trebuie să plătească aproape 27.000 de euro, în luna august.
După ce a făcut șase petiții, Florin Giurgiu spune că a primit asigurări că nu este nicio problemă și că mai sar contoarele, iar suma va fi corectată. Acest lucru însă nu s-a întâmplat.
În continuare, pe aplicația de la compania electrică apare suma de 132.000 de lei.
De când au sesizat pentru prima dată problema au trecut 40 de zile, fără ca cei doi sibieni să primească vreun răspuns concret.
După o lună de la prima petiție, compania le-a trimis un electrician care a schimbat contorul.
Cu toate acestea, problema facturii nu a fost rezolvată, motiv pentru care familia este pregătită să acționeze în instanță în cazul în care suma nu va fi stornată.
Foto/ Pixabay