După ce mai mulți clienți Digi au semnalat că nu mai au acces la Internet, compania a reacționat printr-un comunicat în care a precizat că a fost vorba de o avarie majoră care a afectat utilizatorii din mai multe regiuni ale țării, inclusiv București.
“Cauzele avariei sunt analizate de echipele tehnice ale companiei”, au transmis reprezentanții Digi.
“Miercuri, 17 februarie, în jurul orei 21:50 a fost înregistrată o avarie care a condus la indisponibilitatea temporară a serviciilor de internet fix în mai multe regiuni ale ţării.
Echipele tehnice Digi au restabilit conexiunile în aproximativ 15 minute de la sesizarea avariei”, precizează reprezentanții Digi.
Grupul Digi este liderul segmentului de servicii de internet fix și pay-tv, după cotele de piață deținute în România, și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia.
Compania deține cea mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 8,4 milioane de gospodării în România și Ungaria, la finalul anului 2019.