eMAG va înlocui indicatorul NPS (Net Promoter Score) cu Seller Rating, o variantă simplificată a acestuia. Seller Rating-ul va măsura nivelul de satisfacție a clienților față de felul în care comercianții din platforma eMAG Marketplace gestionează fiecare comandă în parte.
Clienții vor putea evalua modul în care comerciantul le-a preluat, ambalat și expediat comenzile, dar și calitatea produselor. După fiecare comandă, ei pot da o notă și feedback. Ratingurile oferite de clienți vor trece mai întâi printr-un filtru de verificare, astfel încât sellerii vor primi evaluarea doar pentru aspectele care sunt în responsabilitatea lor.
Seller Rating-ul este media aritmetică a evaluărilor oferite de clienți în ultimele 30 de zile și va fi afișat ca o notă în intervalul 1-5. Ratingul fiecărui seller va fi afișat public, iar clienții vor putea comanda cu mai multă încredere de la aceștia. În plus, utilizatorii vor putea folosi și un filtru pentru sortarea ratingului comercianților în site, iar o notă bună îi va putea crește sellerului atât vizibilitatea, cât și rata de conversie.