De astăzi, pe autostrada Nădlac-Arad se astupă gropi. Muncitorii sunt nevoiți să intervină după ce zeci de cratere în asfalt au apărut din cauza fenomenului de îngheț-dezgheț, dar și a traficului greu. Lucrările sunt realizate pe banii constructorului, pentru că autostrada este încă în garanție.
Mai multe gropi apărute în ultimele săptămâni pe lotul I al Autostrăzii Nădlac-Arad, pe sensul de mers de la frontieră spre Arad, îngreunează circulația rutieră, Poliția Autostrăzi Vest anunțând CNADNR, care a cerut constructorului să facă reparații pe cheltuiala proprie.
Șoferii au constatat în ultimele săptămâni că asfaltul s-a deteriorat pe lotul I al Autostrăzii Nădlac – Arad, calea II de circulație (sensul frontieră – Arad), fiind obligați să reducă viteza pentru a putea ocoli numeroasele gropi apărute, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Asfaltul este deteriorat mai intens pe o porțiune de aproximativ un kilometru, respectiv de la kilometrul 585 la 586.
”Gropile te iau prin surprindere la 130 de kilometri la oră și este foarte greu să le ocolești. Nu există indicatoare care să anunțe că urmează o zonă cu probleme, ceea ce poate fi riscant”, a declarat un șofer.
Potrivit șefului Poliției Autostrăzi Vest, Teodor Tudur, agenții aflați în trafic au făcut constatări privind existența gropilor și au anunțat CNADNR, care a preluat autostrada în administrare.
Conform unor surse din cadrul companiei, a fost transmisă deja o solicitare constructorului pentru efectuarea reparațiilor pe propria cheltuială, pentru că lucrarea se află în garanție.
Lotul I al Autostrăzii Nădlac – Arad, respectiv tronsonul de la frontieră până la Pecica, a fost deschis circulației în decembrie 2014, însă a fost recepționat abia în august 2015, după ce reprezentanții CNADNR au amânat de câteva ori recepția din cauza unor probleme descoperite pe șantier.