O agenție specializată în marketing online a publicat o analiză prin care arată că românii au cheltuit anul acesta pe cumpărăturile online o sumă de 2,5 miliarde de euro.
Un procent de 61% dintre utilizatorii români de Internet preferă să-și achiziționeze produse online, în timp 34% merg încă în magazinele fizice pentru cumpărături, precizează agenția.
“De pe mobil sau de pe laptop, românii nu au stat pe loc. În 2017, ei au făcut cumpărături online și au plătit din ce în ce mai des cu cardul. Mai exact sume care au atins un milliard de euro”, susțin reprezentanții agenței.
Principalele categorii de produse pe care le preferă aceștia sunt din categoriile IT, modă, sau chiar casă și decorațiuni.
În 2017, valoarea medie a unei tranzacții a fost de aproximativ 60 de euro, se arată în analiza de specialitate.
Totodată, 35% dintre cumpărătorii români au aflat prima dată de produsul de care au fost interesați din mediul online, iar 34% au aflat de la televizor.