Confidenţialitate

Revolut face angajări în România

Într-un comunicat transmis Europa FM, Revolut anunță că formează echipe locale în 19 țări din Europa, iar proiectul, denumit ”European Growth Machine”, este coordonat de Irina Scarlat, Country Manager Revolut România.

Revolut plănuiește să dezvolte echipe locale în 19 țări din Europa, fiecare dintre acestea urmând să aibă aproximativ 5-10 persoane. În paralel, fintech-ul londonez construiește și o echipă centrală, situată în Marea Britanie, al cărei obiectiv va fi să dezvolte procesele necesare pentru a susține echipele locale în eforturile lor.

În România, compania este în căutarea unui PR Manager, unui Business Development Manager și patru Community Manageri în București, Cluj, Iași și Timișoara.

”Suntem convinși că dezvoltarea echipei locale ne va ajuta să depășim jumătate de milion de utilizatori până la finalul anului și nu ne vom opri până când Revolut nu ajunge serviciul financiar folosit de majoritatea românilor.

În același timp, este o onoare pentru mine să coordonez inițiativa Revolut de a dezvolta echipe locale în toată Europa și suntem convinși că acest lucru ne va ajuta să ne dezvoltăm pe verticală în fiecare dintre piețele în care suntem prezenți.”, declară Irina Scarlat, Country Manager Revolut România și Project Manager European Growth Machine.

Peste 170.000 de români folosesc deja serviciul Revolut, iar România ocupă locul 3 în topul piețelor Revolut cu cea mai rapidă creștere, după Marea Britanie și Frața, și locul 5 în topul piețelor cu cel mai mare număr de utilizatori, după Marea Britanie, Franța, Polonia și Irlanda. Volumul total al tranzacțiilor efectuate de români depășește astăzi 650 de milioane de Euro, față de doar 400 de milioane în urmă cu două luni.

Românii folosesc Revolut în principal pentru efectuarea de plăți cu cardul, iar printre comercianții preferați de aceștia se numără Auchan, Carrefour, McDonalds, Ali Express, Uber și rețeaua magazinelor Inmedio.