Reclamele a peste 400 de branduri, între care Coca-Cola şi Starbucks, au dispărut de pe Facebook, miercuri, după eșecul unor discuţii de ultim moment pentru evitarea unui boicot de o lună, relatează Reuters.
Platforma de socializare este acuzată că nu depune suficiente eforturi pentru a combate propagarea urii.
Mai multe grupuri de protecţie a drepturilor civile au atras sprijinul multinaţionalelor în demersul lor.
Reprezentanţii Facebook nu au oferit soluții concrete în timpul discuțiilor cu cei din domeniul publicității.
Directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a acceptat să se întâlnească, săptămâna viitoare, cu organizatorii boicotului.
Este puțin probabil ca situația să aibă un impact financiar major pentru Facebook. Cele mai mari 100 de branduri prezente pe Facebook au general în 2019 doar 6% din veniturile anuale ale platformei.
Cu toate acestea, boicotul a redus capitalizarea de piaţă a Facebook cu 56 de miliarde de dolari, după un declin de 8% al acţiunilor, vinerea trecută.