Scandal la postul public de televiziune după ce Oana Stănciulescu, membru în Consiliu de Administrație, a dezvăluit achizițiile postului public de televiziune pentru angajații instituției: creme volum bust, care conferă fermitate, tonifiere şi volum sânilor, sare de baie, apă de gură, loţiuni după plajă, pastile ”somn uşor” şi protector hepatic.
Într-o scrisoare trimisă angajaților TVR, Oana Stănciulescu a acuzat modul abuziv în care au fost cheltuiți banii publici, deși televiziunea se confruntă cu mari probleme financiare.
În replică, conducerea Televiziunii Române anunță că nu îşi poate asuma deciziile foştilor manageri. Practic, actuala conducere a TVR aruncă vina pe foștii directori pentru astfel de achiziții. Acum în fruntea TVR se află Irina Radu. Mai exact, conducerea televiziunii susține că acele obiecte au fost cumpărate înainte de anul 2010, prin contracte de sponsorizare.
Oana Stănciulescu afirma în scrisoarea respectivă că documentele cerute nu au fost furnizate integral de angajați.
Astfel, din hârtiile primite, Oana Stănciulescu a observat achizițiile pentru angajați.
”Bunăoară, ce se poate face în TVR cu Cremă volum bust, care conferă fermitate, tonifiere şi volum sânilor, 75 ml la un preţ de 120 de lei? Sau cu Sarea de baie antistres? Sau cu apă de gură în cantităţi impresionante? Sau cu Spuma de baie GENERA? Sau cu Loţiunea după plajă tot GENERA? Sau cu Complex Detoxifiant? Protecţie urinară, pastile SOMN UŞOR, Protector hepatic etc. De ce s-a dat, de exemplu, pe o cremă de faţă Naturalis, de 50ml, 440 de lei? Pe lista de cumpărături a TVR se găsesc spumante de baie, crème antisolare, crème antirid pentru toate gusturile. Apoi urmează îmbrăcămintea – hainele prezentatorilor au şi ele preţuri halucinante – de la pantofi de 6-700 de lei perechea, la cămăşi, ciorapi, rochiţe – care se puteau procura în sistem barter, ca orice televiziune comercială.”, a scris Oana Stănciulescu.
Conducerea postului public de televiziune susține că aceste informații ar fi fost prezentate trunchiat și ‘’aduc prejudicii de imagine televiziunii publice’’.