„Nu există informații care să indice faptul că scorpionul ar fi provenit dintr-unul dintre magazinele noastre”, transmite Lidl după ce o femeie a acuzat joi că a fost înțepată de un scorpion pe 9 martie 2023 după ce a cumpărat banane din supermarket pe 1 martie 2023.
Supermarketul mai transmite că a derulat o analiză internă care a fost urmată de un control al autorității sanitar veterinare, concluzia fiind că „cerințele și standardele sanitare veterinare privind vânzarea fructelor și legumelor către consumatorii finali sunt respectate, nefiind constatate nereguli privind siguranța alimentară”.
„În plus, subliniem faptul că toți furnizorii noștri de fructe și legume, precum și distribuitorii, sunt certificați atât la nivel european, cât și național, cu certificări precum GLOBALG.A.P., certificare HACCP/GMP, certificare ISO 22000 – sistem de management al siguranței alimentelor, certificare ISO 9001 – sistem de management al calității, atestând calitatea și conformitatea produselor pe tot lanțul de aprovizionare.
Deși nu poate fi stabilită o legătură de cauzalitate între achiziția produsului în data de 01 martie 2023 și evenimentul petrecut în data de 09 martie 2023, ne pare rău pentru situația prin care a trecut clienta noastră. Dorim să asigurăm clienții Lidl și opinia publică de faptul că atât compania, cât și partenerii noștri sunt preocupați în permanență de respectarea riguroasă a unor standare înalte de siguranță alimentară”, transmite Lidl.
Sursa foto: Shutterstock
Citește și: Iași: Femeie înțepată de un scorpion după ce a cumpărat banane de la un supermarket din oraș | AUDIO