Confidenţialitate


Răzbunarea care s-a dovedit o campanie de marketing


Răzbunarea care s-a dovedit o campanie de marketing

Ceea ce părea actul de răzbunare al unui soţ înşelat din Germania s-a dovedit o campanie de marketing al unei companii din această ţară.

Într-un clip video postat pe Youtube, intitulat für Laura, un bărbat taie în două diverse care ar reprezenta agoniseala cuplului.

Imaginile au devenit virale pe internet, având peste 6 milioane de vizualizări, fiind preluate de site-uri de ştiri din întreaga lume.

Deutsche Anwaltauskunft, portal al German Bar Association, a recunoscut ulterior că totul este o creaţie a sa.

Lucrurile înjumătăţite cu flexul vor fi vândute, totuşi, pe eBay, sumele încasate urmând să fie donate.

 


Ultimele stiri
Bradul de Crăciun, o tradiție cu rădăcini în Antichitate. Unde a apărut obiceiul împodobirii lui

Obiceiuri de Crăciun, în Transilvania. „Ce presupune „Colinda de ceată bărbătească”, inclusă în patrimoniul mondial UNESCO în 2013…

Studiu: Șase din zece români declară că depășesc bugetul alocat pentru Sărbători. Generația care economisește mai mult |…

Tradiții de Crăciun în Maramureș: Brondoșii de Cavnic, obicei unic în țară, prin care sunt alungate spiritele rele…

STUDIU: De sărbători, Generația Z preferă momente autentice alături de familie și prieteni | AUDIO

Colindul dubaşilor, unul din cele mai vechi obiceiuri de Crăciun din Banat | AUDIO

Cele mai bune filme pe care să le vezi de Crăciun | VIDEO

În Bucovina, măștile populare animă aproape toate obiceiurile de iarnă

Obiceiuri de Crăciun în Muntenia. Brezaia și jocul ursului

Obiceiuri de Crăciun, în Moldova. Îmblânzirea anului ce vine și a „Urșilor de la Comănești”. Alungarea duhurilor rele…