Registrul Auto Român anunţă că a lansat chatbotul RAReş. Serviciul este disponibil pe site-ul instituției. Cei care îl accesează pot adresa întrebări și pot obține mai ușor informații tehnice – spun responsabilii instituției care au publicat și o simulare de dialog online.
Cei care i se adresează lui RAReș, chatbotul Registrului Auto Român – RAR, pot afla data la care expiră inspecţia tehnică periodică a maşinii sau cum trebuie să procedeze dacă au pierdut cartea de identitate a vehiculului. De asemenea pot afla cum să obţină o programare într-o filială a Registrului Auto.
„De acum poţi vorbi şi cu RAReş, noul nostru coleg virtual care a fost creat pentru a răspunde întrebărilor voastre 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro)” – anunță reprezentanții instituției.
RAReș este prezentat astfel: are capacitatea de a procesa volume mari de informaţii şi de a înţelege limbajul natural uman. Cu cât va interacţiona mai mult cu utilizatorii, RAReș își va perfecționa abilitățile.
Cum te poate ajuta chatbotul RAReș
Sursa colaj foto: Registrul Auto Român