Valentin Iordache, purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti, a declarat marți, după ce Blue Air a anulat toate zborurile de plecare din România în perioada 6 – 12 septembrie 2022, că „pasagerii au primit alimente, apă și au intrat în grija companiei aeriene care le-a oferit fiecăruia, în funcție de ce tip de bilet aveau, returnarea banilor sau reprogramare”.
„Trebuie precizat că biletul de avion este un contract între pasager și compania aeriană, așa că toate clauzele sunt între cele două părți, iar noi, de la Aeroporturi, ne asigurăm că ambele părți își îndeplinesc îndatoririle”, a mai spus Valentin Iordache.
Valentin Iordache: Orice aeronavă care staționează pe platformă plătește tariful de parcare, indiferent de motiv. Compania are datorii semnificative la aeroport, dar nu acesta a fost motivul suspendării
„7 avioane nu au plecat în cursă”, a mai spus Valentin Iordache.
Purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti a mai spus că „orice companie aeriană își dorește să aibă avioanele în aer, nu la sol. Orice aeronavă care staționează pe platformă plătește tariful de parcare, indiferent de motiv”.
Valentin Iordache a mai declarat că Blue Air are datorii la aeroport, dar „nu acesta este motivul suspendării. Datoriile sunt semnificative, este tot ce vă pot spune public. Ne-am luat anumite garanții astfel încât să fim siguri că ne vom recupera banii”.
Sursa foto: Shutterstock