Confidenţialitate

Programul factory by RAIFFEISEN BANK: Urban Bag (P) | AUDIO

Antreprenorii finanțați în cadrul programului factory by RAIFFEISEN BANK au în comun pasiunea pentru inovare, dorința de a fi mai buni, misiunea de fi relevanți și reziliența în fața schimbărilor. Antreprenorii factory sunt o categorie  de antreprenori care nu se mulțumesc cu ce au azi, care vor ca mâine să fie mai buni, mai educați, mai curioși. Această comunitate nouă de antreprenori este definitorie pentru valoarea centrală a programului, aceea de a căuta idei inovatoare, indiferent de domeniu.

Pentru că la Europa FM dorim să cunoaștem cât mai mulți antreprenori finanțați de acest program, Radu Constantinescu a stat de vorba cu Dorin Țambrea, fondatorul Urban Bag, un cunoscut brand de genți și rucsacuri de piele. 

– Care este ideea din spatele business-ului dumneavoastra, Urban Bag? Ce v-a inspirat să porniți propria afacere?

– Bazele Urban Bag le-am pus în anul 2016, când, după o experiență de câțiva ani în comerțul online, am identificat o nevoie, în special la consumatorii din mediul urban, pentru produse din piele naturală, precum și o tendință a acestora de a se îndrepta către business-uri locale.

– Spuneți-ne, vă rog, când ați realizat că afacerea are potențial și poate deveni un business de succes pe termen lung?

– Cred că momentul în care am realizat cu adevărat că Urban Bag are un potențial real pe termen lung a fost atunci când am semnat un contract important cu unul dintre clienții noștri. Valoarea acelui contract a reprezentat aproximativ 15% din cifra de afaceri a acelui an.

– Ați început să colaborați cu Raiffeisen Bank. Spuneți-ne care a fost schimbarea majoră pentru afacerea dumneavoastră din momentul finanțării prin programul factory ?

– Cea mai mare parte a finanțării obținute a fost direcționată către achiziția de produse finite și materii prime de la parteneri și furnizori. Acest lucru ne-a permis să obținem prețuri mai bune la achiziții, precum și să creștem portofoliul de produse. O altă parte a finanțării a fost direcționată către bugetele de marketing și promovare, iar un aspect foarte important de precizat este și faptul că am reușit să deschidem primul magazin fizic Urban Bag.

– Și care a fost cel mai important lucru pe care l-ați învățat din experiență factory despre business-ul dumneavoastră și despre modul în care acesta poate evolua?

– Cred că oricât de bune ar fi produsele pe care le comercializăm și oricât de mari sunt perspectivele business-ului, ajungi într-un moment în care singura soluție pentru a putea scala și accelera este aceea de acces la o finanțare. Prin programu factory, Raiffeisen Bank ne-a oferit atât ajutor financiar și încredere, cât și consultanța de care aveam nevoie pentru a trece la o nouă etapă a business-ului nostru.

Cu o comunitate de 5000 de antreprenori care s-au alăturat programului pe parcursul celor patru ediții, factory by RAIFFEISEN BANK își deschide porțile și în acest an pentru a sprijini startup-uri care au potențialul de a contribui la dezvoltarea mediul de business românesc.

În 2022, programul factory împlinește 5 ani de când sprijină business-urile aflate la stadiul de idee, indiferent de domeniul de activitate, și afacerile inovatoare care au maximum 5 ani de la înființare. În  cadrul concursului de idei, antreprenorii au posibilitatea să își ducă afacerea la nivelul următor și pot beneficia, pe lângă finanțare, de îndrumare din partea unor specialiști în business, dar și de sesiuni de mentorat și promovare a produselor sau serviciilor lor pentru a atrage potențiali clienți și investitori.

Dacă ești un antreprenor la început de drum și vrei să faci pasul următor, sau ai doar o idee inovatoare de business și vrei să o transformi în realitate, înscrie-te aici în factory!

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.