Grupul de lux Hermes crește prețurile din cauza costurilor de producție mai mari și a diferențelor de curs valutar. Anunțul vine în contextul în care vânzările grupului au înregistrat o creștere peste așteptări între lunile iulie și septembrie.
Gențile Birkin, produse de grupul Hermes, care costă peste 10.000 de dolari bucata vor fi și mai scumpe de anul viitor. Creșterile de prețuri vor varia de la 5 la 10%. Până acum, compania a fost mai ponderată comparativ cu alți jucători din piață care au majorat agresiv prețurile în timpul pandemiei.
Producătorii de articole de lux rămân imuni la diminuarea cheltuielilor are afectează alți retaileri
Hermes, care are liste de așteptare pentru prețioasele sale genți de peste 10.000 de dolari și limitează producția pentru a menține exclusivitatea, a crescut prețurile cu aproximativ 4% în acest an și cu o medie de 1,5-2% în anii anteriori. Asta în timp ce creșterile de preț de la Chanel au fost de două cifre.
În ciuda scumpirilor, vânzările au fost peste așteptări, iar piața din China a înregistrat o revenire spectaculoasă.
Rezultatele sunt o nouă dovadă că producătorii de articole de lux rămân în mare parte imuni la diminuarea cheltuielilor care afectează alţi retaileri şi companiile producătoare de bunuri de consum în contextul agravării crizei costului vieţii.
Sursa foto: Shutterstock