ACTUALIZARE: ”Au fost identificate 3 secționări ale rețelei de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți.
Două dintre secționări au fost simultane. Tehnicienii noștri au reușit să remedieze avaria cauzată de prima secționare și sunt în continuare pe teren. Serviciile încep să revină gradual la parametri normali de funcționare”, a anunțat Orange, prin intermediul unui mesaj pe pagina de Facebook.
Mai mulți utilizatori ai rețelei Orange acuză probleme la această oră cu efectuarea de apeluri, conectarea la Internet sau trimiterea și primirea de mesaje. În răspunsul oferit clienților pe Facebook, reprezentanții Orange spun că se confruntă cu ”secționări multiple în reţeaua de fibră optică”.
„Salut, momentan, o parte dintre clienţii noştri întâmpină dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date, precum şi a aplicaţiilor Orange. Această situaţie se manifestă ca urmare a secţionării multiple în reţeaua de fibră optică.
Colegii noştri din departamentul Tehnic lucrează deja la remedierea problemei. Ne cerem scuze pentru neplăceri şi îţi mulţumim pentru înţelegere. Revenim imediat ce avem noutăţi”, este unul dintre mesajele de răspuns oferite clienților care reclamă lipsa serviciilor.
În urmă cu doar câteva zile, Orange a fost desemnată de către doi auditori externi, LCC International și Sytemics-PAB, drept cea mai bună reţea din România pentru calitatea serviciilor de voce şi date.