Evenimentul de inaugurare la incepe la ora 9.00.
Pasajul subteran de la Piata Presei Libere a fost realizat pe un singur sens (cel de intrare in Bucuresti, de pe Soseaua Bucuresti-Ploiesti), avand doua iesiri: una pe bulevardul Kiseleff si una pe bulevardul Marasti. Lungimea acestuia este de circa 700 de metri, iar costul de realizare se ridica la circa 60 milioane lei.
Pasajul rutier subteran de la Piata Presei Libere are ca scop fluidizarea circulatiei la intrarea si iesire din Bucureste pe DN1, la intersectia de la Piata Presei, potrivit autoritatilor. Pasajul are circa 700 metri lungime, porneste din Soseaua Bucuresti-Ploiesti cu 2 benzi de circulatie si se bifurca, cu doua benzi pe Soseaua Kiseleff si o banda pe bd. Marasti.
Lucrarile la Pasajul rutier subteran de la Piata Presei Libere au inceput in martie 2014 si trebuiau terminate in 9 luni. Initial, reprezentantii municipalitatii au spus ca lucrarile se vor finaliza la sfarsitul anului 2014, apoi au mutat termenul in primavara anului 2015.
Foto: Victor Silaghi