Documentele pentru obţinerea stimulentului financiar de 2.500 de lei pentru nou-născuți acordat de Primăria Capitalei pot fi depuse începând de luni.
Actele pot fi depuse în cel mult o lună de la naşterea copilului pentru care este făcută solicitarea, amintește agenția News.ro.
Cererile se depun la sediul Centrului de Informare şi Consiliere pentru Cetăţeni din Şos. Ştefan cel Mare, nr. 38, sector 2 şi la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti din str. Foişorului, nr.56-58, sector 3, de luni-vineri între orele 9.00 – 15.00.
Vor putea beneficia de stimulentul financiar nou-născuţii care îndeplinesc simultan următoarele condiţii, anume cel puţin unul dintre părinţi are domiciliul sau rezidenţa în municipiul Bucureşti, iar naşterea a fost înregistrată într-o maternitate de pe raza municpiului Bucureşti (publică sau privată).
Părinţii se vor prezenta cu următoarele acte, in termen de cel mult o lună de la data naşterii copilului: dosar cu şină; certificatul de naştere al copilului, original şi copie sau nr. de înregistrare care conţine CNP-ul copilului de la Biroul de înregistrare naşteri de la Oficiul de Stare Civila, în cazul în care nu s-a eliberat certificatul de naştere, urmând ca dosarul să fie completat cu copia certificatului naştere al copilului imediat ce este emis, cel mai tarziu în data în care este virată suma de 2.500 de lei; – biletul de ieşire din spital/certificat medical constatator al naşterii emis de către unitatea sanitară (copie); actul de identitate al părinţilor, original şi copie; extras de cont pentru efectuarea viramentului bancar; cerere tipizată (poate fi descărcată de pe site-ul www.dgas.ro); declaraţie de consimţământ (poate fi descărcată de pe site-ul www.dgas.ro).
Pentru alte informaţii, solicitanţii pot suna gratuit la TelVerde 0800.821.218, de luni până vineri, în intervalul 8.30 – 16.30.