Confidenţialitate

Prima pagină | 15 noiembrie 2017

Ne-au umput poarta, titrează Gazeta Sporturilor. Selecţionata pregătită de Cosmin Contra s-a făcut de râs la ultimul meci din an, fiind învinsă de Olanda cu 3-0. În schimb, naţionala de tineret a rezistat eroic în Ţara Galilor, reuşind o remiză în 9 oameni pentru preliminariile Europeanului din 2019.

Potrivit Ziarului Financiar, schimbările făcute de Guvern la regimul fiscal, care vor intra în vigoare peste doar două luni, determină unele companii să-şi pună problema îngheţării recrutărilor. Softiştii avertizează că revoluţia fiscală readuce spectrul migraţiei creierelor. Industria locală de software şi servicii IT a ajuns de la câteva sute de milioane de dolari în urmă cu zece ani, la peste 4 miliarde euro anul acesta, în condiţiile în care pe piaţa locală au investit tot mai mulţi giganţi IT din străinătate.

Adevărul dezvăluie că Guvernul sprijină afacerea Belina prin ordonanţă de urgenţă. În ziua în care impunea „revoluţia fiscală“, executivul condus de Mihai Tudose a modificat o anume prevedere din Legea Apelor, astfel încât să devină legal ceea ce până atunci era interzis, anume ridicarea de construcţii în preajma cursurilor de apă. Un potenţial beneficiar al acestei modificări este firma Tel Drum, care deţine în închiriere Insula Belina din judeţul Teleorman.

Funcţionarii certaţi cu legea scapă de suspendare, notează România Liberă. În plus, în statutul acestora, deputaţii au votat o prevedere care permite repunerea în funcţie după o perioadă de 30 de zile. Aleşii au respins astfel propunerea de reexaminare a legii înaintată de şeful statului. În timpul dezbaterilor, social-democratul Adrian Solomon a susţinut că unele cazuri din ultima vreme demostrează că funcţionarii au fost ţinta procurorilor abuzivi şi a delatorilor.

Jurnalul Naţional scrie că traseul Lotului 2 din Autostrada Sebeş-Turda traversează o zonă inundabilă, Lunca Mureşului. În zonă, nivelul pânzei freatice este ridicat şi trebuie executate o serie de lucrări complexe, care încetinesc şantierul. Totuşi, nici constructorii greci şi români nu dau semne că s-ar omorî cu firea. La cum evoluează şantierul, mai devreme de 2019 nu putem spera că cei 24,3 kilometri de autostradă vor fi gata.