În perioada 3-6 aprilie a avut loc la Bucureşti unul dintre cele mai ample evenimente dedicate turismului din România.
Acesta a inclus trei componente principale: o conferinţă pe marketing online adresată oamenilor cheie din domeniul turismului, o festivitate de premiere a celor mai populare business-uri din industria autohtonă şi un infotrip prin Bucureşti dedicat unei delegatii formate din 27 de bloggeri străini cu expunere internaţională, 10 bloggeri de călătorie din România şi 5 fotografi oficiali.
Printre locurile descoperite de bloggerii străini în Bucureşti s-a aflat şi sediul Europa FM, unde aceştia au fost invitaţi să descopere culisele celui mai de încredere post de radio din România, dar şi să povestească în direct la radio experienţele lor din capitală şi cum le-a schimbat acest infotrip imaginea despre ţara noastră.
Marţi, Eventur, organizatorii evenimentului, au dezvăluit o serie de date oficiale care arată succesul unui acţiuni gândite până în cel mai mic detaliu.
#EnjoyBucharest în cifre
– 12 speakeri şi 137 de participanţi au fost prezenţi în sala de conferinţă de la Intercontinental, din Bucureşti
– 27 de bloggeri străini care au răspând imagini şi poveşti din Bucureşti în toată lumea
– la RDTAwards2015 au fost 488 de nominalizări pe cele 17 categorii propuse în acest an. În etapa finală au intrat doar cele mai propuse 51 de business-uri, care au primit 38.237 de voturi.
– Hashtagul #EnjoyBucharest avut în total 4520 apariţii în reţelele sociale, cea mai activă dintre ele fiind Instagram
FOTO: Alin Popescu