De pe 1 aprilie, Poşta Română distribuie şi pliante electorale.
Poşta Română a oferit fiecărui partid sau candidat independent posibilitatea să distribuie prin serviciile sale, contracost, afişe, scrisori sau publicaţii cu programele politice şi mesajele candidaţilor la alegerile europarlamentare .
Dintre toate partidele, însă, doar PSD a apelat la serviciile Poştei Române.
Poşta Română îşi prezintă oferta pe pagina de internet a companiei.
Argumentul forte este faptul că ajunge în toate aşezările din România şi are acces la 8,9 milioane de adrese poştale.
În aceste condiţii – scrie Posta Română, adresându-se partidelor – serviciile de marketing neadresat sunt un vehicul perfect pentru diseminarea mesajelor dumneavoastră.
PSD este, însă, singurul partid care a fost tentat de oferta Poştei şi care a şi livrat în conturile acesteia aproape un million de lei. Mai exact, 925.000 de lei.
Este vorba de un contract comercial plătit – spun reprezentanţii Poştei care resping orice acuzaţie de partizanat politic şi susţin că nu au nici o răpundere pentru conţinutul materialelor distribuite.
Şi în campania pentru prezidențiale din 2014 Poșta a a împățit persoanelor care veneau să-și ridice pensia de la ghișeele din București pliante electorale PSD cu mesajul ‘Klaus Iohannis vrea sa iti taie pensia’.
Şi atunci, Poşta – considerată una dintre cele mai ineficiente instituţii de stat – a susţinut că e vorba de un serviciu comercial plătit.