Pasajul rutier de la Curtici, județul Arad, pe care s-au cheltuit 280 de milioane de euro în cea mai mare parte bani europeni, e de neutilizat : camioanele, TIR-urile şi utilajele agricole nu-l pot urca fiindcă nu există destul loc pentru viraj!
Că lucrarea e una prost făcută s-a văzut la testul prin care CFR a vrut să convingă autorităţile locale că podul, finalizat din toamna anului trecut , ar putea fi deschis circulației. Primarul oraşului Curtici, Bogdan Ban, a cerut să se facă un audit al lucrării, înainte de a da drumul circulației :
Pasajul a fost construit peste liniile de cale ferată de la graniţa cu Ungaria, aflate pe coridorul Pan European IV, în cadrul proiectului de modernizare a căii ferate Curtici-Arad-Simeria.
În Zona Liberă Curtici-Arad există multe fabrici şi cel mai mare combinat agroindustrial din vestul ţării. Agricultorii sunt, de altfel, printre cei mai afectați de toată încurcătura, fiindcă riscă să nu-și poată lucra terenurile agricole aflate de cealaltă parte a oraşului. Directorul Combinatului AgroIndustrial Curtici, Dimitrie Muscă:
Acum se caută soluţii pentru fluidizarea circulaţiei, spune șeful diviziei tehnice CfR, Ioan Stoichescu: