Plângere penală făcută de firma Kesington Communication pentru a fi cercetată clonarea campaniei sale de pe Tik Tok.
Potrivit Snoop.ro, ANAF a descoperit în aceste zile că „acțiunea de campanie Echilibru și Verticalitate, făcută cu influenceri pe TikTok, a fost plătită din banii Partidului Național Liberal”. Influencerii au contribuit însă la promovarea lui Călin Georgescu.
Kesington spune că ar fi vorba de o clonare a campaniei #echilibrusiseriozitate.
Un document desecretizat de Consiliul Suprem de Apărare a Țării arată că această campanie, #EchilibrușiVerticalitate„ este identică cu campania Frate pentru Frate derulată de Federația Rusă în Ucraina”, înainte de invazie. #EchilibrușiVerticalitate a fost o campanie care l-a susținut pe candidatul Călin Georgescu.
Firma de marketing politic, Kensington Communication, spune că a propus hashtag-ul #echilibrusiseriozitate pentru o campanie de conștientizare și de combatere a extemismului și nu a folosit hashtagul #echilibrusiverticalitate Firma, angajată de PNL, a plătit 130 de influenceri cooptați pe platforma FameUp, dar modificările apărute ulterior pe Tik Tok nu aparțin echipei companiei și nici nu ar fi fost solicitate de către reprezentanți ai partidului național liberal.
Kesington Communication cere acum autoritățiloe să verifice dacă ceea ce au propus ei a fost clonat și detrunat în favoarea unui alt candidat.
Sursă foto: Shutterstock