La Piese și Mașini, Radu Constantinescu a condus o apariție nouă în Europa și pe piața din România: Toyota Camry (Exclusive).
Toyota Camry înlocuiește modelul Avensis în gama constructorului japonez și a obținut vânzări foarte bune pe piață din SUA.
Beneficiază de o motorizare hybrida -218CP(benzină+motor electric) ,cutie viteze automată CVT și un consum mixt de 5,5L (WLTP).
Spațioasă,confortabilă și cu foarte multe extra dotări în standard, regăsite chiar și pe versiunea de intrare în gamă.
Cum se conduce Toyota Camry?
Poze drive test “Piese și Mașini” & fotografiile oficiale cu Toyota Camry
Date tehnice: Putere:210cp Capacitate:2487cc Cuplu maxim:221/5200 Putere maximă sistem hybrid(kw/CP)-160/218 Viteză maximă:180 Accelerație 0-100km/h -8,3s
Nivel zgomot în mers(DB)-70 Normă poluare –euro6 DG Transmise: automată CVT
Dotări standard versiune EXCLUSIVE (selecție): faruri bi-led,faruri ceată led,jante aliaj 18’,head-up display,navigație,sistem audio JBL- 8 difuzoare+display 8’Bluetooth+usb,aer condiționat 3 zone tehnologie Nano-E,ventilație pasageri spate,sistem wireless încărcare telefon. Stopuri led,suspensii sport,cameră marșarier,lumini led zi,navigație.
Preț versiune testată (Exlusive)-36.789 euro
Preț versiune Eco-30.199 euro
Garanție 6 ani(200.000km)