A sosit momentul pentru a testa la Piese şi Maşini o masina din clasa A ,adica masini dedicate mersului prin orasele noastre din ce in ce mai aglomerate.
Toyota Aygo este propunerea constructorului nipon pentru aceasta categorie.
Radu Constantinescu a testat modelul pe strazile din Bucuresti si Sibiu si evident pe drumurile dintre cele doua orase.
Noul Aygo își menține semnătura frontală ‘X’ care îl caracterizează, dar a evoluat de la o grafică bidimensională la un element de design cu valențe mai puternice, tridimensional.
Designul frontal distinctiv încorporează faruri redesenate, cu lumini de zi LED integrate, disponibile ca și dotare standard.
Tot în dotare standard intră și noile ghidaje luminoase LED integrate în tripla spate, care, împreună cu luminile de zi, oferă AYGO o apariție sofisticată și îl fac ușor de recunoscut pe șosea, asigurând o semnătură luminoasă unică.
Model testat:Aygo 2018
Motorizare: 998cc, in 3 cilindri, cu 12 supape DOHC şi Dual VVT-I
Consum mediu in test: 4,7l/100km
Traseu test :Bucuresti-Sibiu
Cum s-a descurcat Aygo?