Radu Constantinescu a condus, timp de o săptămână, cea mai puternica variantă de motorizare pusă pe Opel Insignia Grand Sport GSi- turbo benzină ,191kw-260cp.
OPEL INSIGNIA GSI GRAND SPORT 2.0 NFT, 191 KW /260 CP START/STOP (AT8-AWD) reprezintă vârful de echipare și dotări pentru limuzina Opel–reglată pe celebrul circuit german Nurburgring,
Din partea noastră primește nota 10 pentru design-ul exterior, pentru scaunele fată OPC de înaltă performantă certificate AGR ,cu funcții de masaj,reglaje pe 18 direcții(pentru șofer),ventilate și incalizite o dotare regăsită inclusiv pentru scaunele spate.
Dacă ar exista nota 11, aceasta ar fi acordată motorului și sistemelor de siguranță de la bordul autoturismului german: Pachet tehnologie UKG Asistentă avansată la parcare cu virare si franare semiautomată UVG Control automat dinamic al farurilor T4L Faruri LED Matrix A8Z Pachet Bi-Xenon premium- AFL UKC Senzor detectare obstacole laterale UFG Sistem atenționare trafic spate Sisitem de evitare a coliziunii, cu senzori KSA Tempomat adaptive.
Culoarea modelului de test “Pull me over Red” nu face altceva decât să puna în valoare o mașină frumoasa ,puternică și sigură.
Concluziile drive testului făcut de Radu Constantinescu:
Galerie foto Opel Insignia Grand Sport GSi:
Modelul testat:
Mașină: Opel Insignia GRAND SPORT 2.0 NFT, 191 KW / 260 CP START/STOP (AT8-AWD)
Combustibil: benzina 0-100 km/h-7,3 s
Preț: 32.766,03 euro + dotări 42.267,15 euro (tva inclusă)
Traseu test: București –Sibiu Consum în test: 12 l (mediu)