Testată de Radu Constantinescu la Piese și Mașini, în condiții meteo dificile, pentru că în București ploaia înghețată a creat probleme serioase în trafic și nu numai, Opel GranlandX pare construit pentru a face față feneomenelor meteo de acest gen.
Selectand modul de conducere “zapada” de pe selectorul Grip Control ce iti ofera optiuni si pentru tractiunea potrivita pentru nisip sau noroi si gratie pachetului de iarna de la bord ,constand in: climatizare electronica,parbriz,scaune,bancheta,oglinzi si volan incalzite,aproape ca nu simti efectele codurilor meteo emise de ANM.
Motorul de 2l turbo disel,177cp, combinat cu cutia de viteze automata dublu ambreiaj in 8 trepte ,contribuie enorm la starea de confort oferita de GrandlandX si nu este deloc gurmand tinand cont de drumurile scurte prin oras si conditiile meteo in care masina a fost testata:8,9L/100km
Este un SUV de la Opel, impunator, cu tehnologie moederna si foarte confortabil ,o optiune serioasa in aceasta categorie,desi nici concurenta nu are modele de neglijat.
Farurile led autoadaptive (AFL) marca Opel, iti ofera o vizibilitate fenomenala pe timp de noapte, insa mai multe despre ce ofera GrandlandX aflati aici:
Model Testat: Opel GranlandX
Echipare: Ultimate S/S
Motorizare: 2L/177cp (motorina)
Cuplu: 400 Nm
Transmisie: automata 8 trepte
Masa proprie: 1350kg
Pret masina+optionale: 35 535 euro
Garantie: 24 luni fara limita km
Consum in test: 8,9l
Traseu test: exclusiv in Bucuresti
Galerie foto cu Opel GranlandX la Drive test: